Widocznie innowacyjni

Widzimy się zapewne nie pierwszy raz. Od ostatniego spotkania sporo się jednak zmieniliśmy. Zobacz jak!

Przewiń w dół

ZOBACZ, CO SIĘ ZMIENIŁO

Zmiany? Rzecz jasna!

  • LUDZIE

    Nowe logo jest zbudowane wokół idei ludzkiej marki. Ludzie są bowiem naj­waż­niej­szym atrybutem Grupy Pracuj.

  • TECHNOLOGIE

    Grupa Pracuj jest hubem rozwiązań cyfrowych, wspierających biznes w obszarze e-rekrutacji i rozwiązań do zarządzania procesami HR

  • Różnorodność

    Nowe logo przed­sta­wia zło­żo­ność marki, in­te­gru­ją­cej wiele ele­mentów w jedną stru­kturę. Zmiana ma na celu podkreślenie różnorodności rozwiązań, oferowanych przez poszczególne marki.

GRUPA PRACUJ W LICZBACH

  • 600+ pracowników
  • 14 biur
    w Polsce i na Ukrainie
  • 4 wiodące
    marki na rynku
  • 35 tys. klientów
    z 40 krajów